7 Ekim 2012 Pazar

trabzon haber

Merhabalar bugün günlerden 7 ekim 2012 pazar. Bugün de sizlerle beraberiz. Sitemizi yeni açmış olmamıza rağmen GOOGLE Amcamızdan ALLAH razı olsun. Sitemize hemen gördü. Bize googlenin yüzünü kara çıkarmamak için Trabzon hakkında haber girelim ki bizi biraz daha sevsin. Sitemizi günce tutalım ki aramız google ile açılmasın. O yüzden böyle fuzuli cümleler kuruyorum. İçinde haber geçen cümlelerin geçmesi lazımdı aslında. Tanıtım yazısı yazmakta üstüme yoktur. Edebiyatıma güveniyorum. Seo açısından en yararlı tanıtım yazıları nasıl yazılır onuda biliyorum. Bu iş hakkında epeyi bilgim ve tecrübe edindim. Trabzon haber kelimem olsun benim bu konuda yazılar yazarken öncelikle dikkat etmem gereken şey Trabzon ve haber kelimesinin bir arada olması ve googlenin örümcekleri de baktığı bir şey var. Yazı içinde Trabzon kelimesi tek başına kaç defa geçmiş. Yada haber kelimesi yazı içinde kaç defa geçmiş. Örümcekler bunlara dikkat ediyor. Tabi'ki buda sıralamaya yansıyor. Makalenin kelime sayısı yapılan kelime hataları ve başlığa uygun içerik var mı diye bakılıyor. Trabzon haber olan bizim başlığımız konu içinde kaç defa geçtiğine bakıyor. Tabi bu ilk sıralama sonraki sıralamayı ise kullanıcının siteye giriş ziyaret süresi gibi bir sürü ayrıntıları raporlayarak karar veriyor. Bu uzun hikaye biz bu makale de Trabzon ve haber kelimesini çok kullanmadık. Çok kullanıp'da googlenin gözüne sokmak istemedim. Geç olsun güç olsun diyorum. Aslında çok sabırsız bir insanım ama bu alemde sitelerinden ekmek yemek istiyorsan. Sabretmeyi bileceksin. Bizde zor olmasına rağmen bıkmadan usanmadan Trabzon haber kelimesinde yükselmeye çalışacağız. Bu arada ben kalın yazdım bunu googleyi kandırıyorum. Sanki bütün bu cümleler onun cevabı gibi ters köşe yaptım yani google hadi hayırlısı görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder